söndag 27 januari 2013

Obeskrivligt

Är det på riktigt möjligt ha så fina vänner som jag har? Jag känner mig alltid så himla lyckligt lottad att få umgås med de fina människorna. Alla fina tjejer i klassen, att komma till skolan med ett leende på läpparna för du vet att du kommer ha roligt. Någon gång under dagen kommer du skratta så att du får ont i magen. Det kan vara när Ylva gör roliga miner på historian, eller att någon berättat någon sjuk historia under lunchen. Men att veta att du ska träffa de flickorna varje dag gör en varm i hjärtat.

Vi 8 tjejer som umgås i klassen, vi kom varandra så otroligt nära varandra så himla fort. Första gången vi umgicks utanför skolan kom Amanda med de djupaste frågorna, nu snackar vi tre veckors tid. Men jag tror de flesta av oss känner  att man kan öppna upp sig för varandra Det är ett sjukt sammanträffande att vi alla skulle hamna i samma klass. Tänk om två av oss skulle ha gått i B eller C. Då skulle vi inte alls vara samma gäng som vi är idag.

Vi är ett gäng där alla är så sjukt jävla olika, det finns inte en av oss som är den andra lik på något sätt. Det är det som gör det så himla bra, för alla behöver bidra med sin personlighet för att vi ska ha den gemenskapen vi har idag.

De här tjejerna har gjort det att det är roligt att gå till skolan, ser ni vad jag skriver? Det är KUL att gå till skolan. De här tjejerna har verkligen hjälpt mig så jävla mycket när det varit som jobbigast. Även dock vi bara har känt varandra i 1,5 år är vi så otroligt bra vänner. Den sköna stämningen som nästan alltid finns i luften, de sjuka sakerna vi brukar diskutera under lunchen. Tänker inte nämna några saker.( ej barntillåtna )

Claudia-Vad kan man säga om denna sköna tjej? Hon som kan få en att skratta så tårarna rinner, men samtidigt som kommer med de bästa råden.
Ingrid- Kanske en av de smartaste människorna jag känner. Ingrid är tjejen som alltid kommer framskuttande och skapar ett leende.
Amanda K-  Hon får mig att skratta som ingen annan, hennes sätt att vara är så otroligt skönt. Hon kommer alltid med något att säga och sekunden senare är hela gruppen i olidligt skratt-tillstånd.
Esther-  Kan vara den mest ödmjuka personen på planeten, världens snällaste person. Esther är så himla lätt att prata för hon är en sådan bra lyssnare. Hon lyssnar oavsett vad du har att säga.
Amanda S-  Ja var ska man börja? Kanske den mest unika personen jag känner. Den här människan kommer med så sjukt bra saker att säga hela tiden. Hennes sätt att vara på får en att bli så himla glad. Hon lyser upp rummet.
Emma-  Tjejen med det finaste leendet. Med henne kan du prata med om vad som helst. Man kan ha de sjukaste konversationer med Emma som gör att man viker sig av skratt.
Elin-  Vi två tänker på samma sätt, vilket gör det så enkelt att prata med henne. Med Elin blir det aldrig tyst, det finns massor av olika berättelser om vad som helst i hela världen. Vi två brukar ofta sitta och flamsa på lektioner och göra geografin till något roligt.

Det här inlägget blev en fet kärleksförklaring, men jag kände att det behövdes skrivas ut. De är här tjejerna är så underbara att det knappt går att beskriva.

Här kommer bilder från kvällen, tyvärr vara inte alla med utan endast några. Alla bilder är från Elin!




Världen bästa Becka! vad skulle jag göra utan denna människa?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar