måndag 21 januari 2013

NYTT ÅR

Okej, det kanske inte är nytt år, eller det har gått 21 dagar. Då är det fortfarande nytt år. Jag har fått x antal klagomål på att jag inte har skrivit på sjukt länge, dessa klagomål är från mina vänner. Men jag ska vara ärlig, jag har inte vetat vad jag ska skriva. Sedan har jag inte varit på fotohumör på länge, eller jag har inte orkat fixa med bilderna.

Men what´s up då? Jag mår så sjukt jävla bra just nu. DET ÄR SÅ HÄRLIGT. Sista tiden på året var inte det roligaste om man säger så, men jag har hittat tillbaka till mig själv igen. Jag har verkligen börjat uppskatta alla fina människor jag har runt omkring mig. Kärlek till er alla. Men det bästa måste nog vara att jag har gått och blivit stark på egen hand. Jag kan stå på egna ben igen, har haft en klippa som jag har lutat mig mot i 2,5 halvt år som försvann förra året. 

Annars då? Jag är så sjukt taggad på sportlov! Då ska jag och min fina familj åka till Österrike och åka skidor i en vecka. Ska bli så skönt att lämna det avlånga landet några dagar. Sen har jag också fått för mig att jag ska åka till Nya Zeeland efter studenten. Där ska jag jobba som au pair. Fatta coolt?!?! Ett år i Nya Zeeland!!!! Jag längtar äckligt mycket till studenten och alla roliga fester som kommer runt det. 

Nu ska jag kolla på The Hills, hahahahaha... Avslutar med att posta lite fina bilder på mina käraste.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar