onsdag 15 maj 2013

Världens bästa dag.

PHade hyllningstal idag, hyllade världens bästa pappa. Jag vågade prata om mamma för klassen, kände mig så stolt att jag äntligen klarade av det. Alla grät och det kändes så bra på något konstigt sätt. 

Fikade med tjejerna efter skolan, Carlsberg fyller år. GRATTTIS VÄRLDENS BÄSTA!! Mötte upp Olivia, Saga, Agnes, Daniel, Olle, Jonte och Becka. Köpte sallad och mös. 


Cyklade med Becka till Eriksberg och tittade på Emils teater. Så stört grym, han borde satsa på att bli skådespelare. Kände inte ens igen honom på scenen. 

Cyklade hem till Becka och provade massor med kläder. Fick med mig en byxa och en tröja hem. Cyklade till stan. 

Hängde med gänget från dagen på lingon med ett glas vin. Taggat inför fredag. Då blir det fezt. 

Sammanfattning: jag är så jävla lycklig just nu. Länge sedan jag kände så här. Världens bästa dag. Nu ska jag äta halloumi











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar