söndag 10 februari 2013

När du har så kul att du inte ens hinner fota

Så kul hade jag i fredags. Jag hade så kul att jag inte hann ta en enda bild. För jag dansade hela natten. Vad gjorde jag? Jo jag var i älskade Stockholm. I älskade Stockholm med älskade vänner. Det var så kul att vara tillbaka där!

Emelie hade 18 års-fest på en båt i Slussen!!! Det var så gryyymt!! Det var ungefär 100 pers där. Vi dansade skrattade drack och hade så jävla kul. Men framför allt så träffade jag mina vänner i den stora staden. Jag har inte träffat de på över 2 månader. Alldeles för lång tid. Så fina människor de där <3

Jag sov över hos Vickan, som var så snäll att dela säng med mig. Sov 3,5 timme sedan åkte jag hem till Uppsala igen...
Den kvällen var verkligen rolig. Jag måste träffa alla där borta oftare!

Som rubriken lyder, finns det inga bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar